Mersin Mobilya Fuarı

Mersin mobilya endüstrisi, genelde çoğu geleneksel yöntemlerle çalışan atölye tipi, küçük ölçekli işletmelerin ağırlıkta olduğu bir görünüme sahiptir. Buna karşın özellikle son yıllarda süreçte küçük ölçekli işletmelerin yanı sıra orta ve büyük ölçekli işletmelerin sayısı artmaya başlamıştır.

Türkiye’de mobilya sektörü, pazarın yoğunlaştığı ve/veya orman ürünlerinin yoğun olduğu belirli bölgelerde toplanmıştır.. Önemli mobilya üretim bölgeleri toplam üretimdeki paylarına göre; İstanbul, Ankara, Bursa (İnegöl), Kayseri, İzmir ve Adana olarak sıralanmaktadır. Biz Mersin olarak bütün coğrafi avantajlarımızı Sektörde diğer illere kullandırmaktayız. Şuan için sadece yukarıda bahsettiğimiz sektörde öne çıkan iller büyük bir perakende pazarız. Kısa sürede kendi coğrafi avantajlarımızı kendimiz için kullanmayız hedefliyoruz.

Belirli nedenlerle yıllardır yapılamayan Mersin Mobilya Fuarını Mermob – MSR Fuarcılık işbirliği ile gerçek bir Mersin Mobilya ve Ev Aksesuarları Fuarı düzenlemeyi hedefliyoruz. Şu an için bu fuar perakende, otel ve yapı sektörüne çözüm odaklı düşünülmektedir.
Neden Mobilya Fuarı?
  • Mersin Mobilya Sektöründeki son gelişmeleri ve beklentileri yakından takip edebilmek,
  • Firma ve markanın bilinirliğini arttırmak,
  • Perakende Müşteriye bir Nebze de olsa Kentimizde eksik olan bir Mobilya Avm Hizmeti ile Bütün Mobilya Mağazalarını bir arada ziyaret edebilme imkanı sunmak.
  • Yeni iş bağlantıları ve ortaklık anlaşmaları kurmak,
    Yeni ürünlerin tanıtımını gerçekleştirmek, pazardaki başarısını gözlemleyebilmek,
  • Gelişmekte olan pazarda alternatif olmak ve ön plana çıkmak,
    Ürünleri alternatif ürünler ile karşılaştırmak,
  • Firmanızın pazar içinde yerini saptamak, yeni alanları belirlemek
  • Pazar araştırması ve müşteri analizi yapmak,
  • Yüzlerce mobilya, aksesuar, yatak, banyo & mutfak mobilyaları, dekorasyon malzemelerini bir arada ziyaret etme olanağı,
Neden Ziyaret Etmelisiniz?
  • Sektörün lider firmalarını bir arada bulabilmek,
  • Mersin Mobilya Sektöründeki son trendleri, gelişmeleri ve yenilikleri bir arada bulabilmek,
  • Yeni iş bağlantıları kurmak ve geliştirmek,
  • İlgili uzmanlık alanında pazar hakkında bilgi sahibi olmak,
  • İş yaptığı kuruluşların pazardaki yerini görebilmek
Ziyaretçi Profili
  • Mağaza Sahipleri, Yöneticileri
  • Mobilya Toptancıları
  • Üreticiler, Yan Sanayiciler
  • Mimarlar, İç Mimarlar,
  • Dekoratörler
  • Projeciler, Müteahhitler
  • Otel Yöneticileri
  • Nihai Tüketiciler